Sagokryptan

Direktlänk till inlägg 5 december 2013

Första Inlägget

Av Sagoberättaren - 5 december 2013 17:49

Härmed förklarar jag Sagokryptan för öppnad!

Jag borde kanske presentera mig själv!
Jag är en person som vet mina rättigheter, därför har jag valt att publicera mitt innehåll under användarnamnet "Storyteller". Inte för att jag bryr mig om anonymisering, utan mer av ren princip. Nåväl:
Jag är en nyvuxen! Jag har ännu ej fyllt 20 och jag har så mycket att dela med mig av till världen - och det är det du kommer att läsa här!

Mitt liv som nyvuxen kille. Jag kommer blogga om intressanta men framförallt roliga saker som händer i mitt liv. Det är vad den här bloggen är skapad för. Sagokryptan är en del av ett större nätverk vars övriga delar finns länkade till vänster, dessa är min centrala Facebooksida och en hemsida där jag recenserar film och spel (under konstruktion!).

Ja - jag har tyvärr inte så mycket mer att skriva i mitt första inlägg, jag är säker på att det kommer något snart! :)
Du som läser detta - ha det bra resterande tid av dagen!

~ Storyteller

 
 
Ingen bild

Storyteller

5 december 2013 17:55

Test!

 
Ingen bild

Herr Hederström

6 december 2013 13:58

Härligt. Ska bli kul att få debattera och diskutera med dig ;)om det du skriver. Kanske le lite emellanåt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sagoberättaren - 2 april 2014 12:19

Jo tack, ironi finns det gott om här i livet. En del ironi slår till bara sådär och är helt hysteriskt rolig och en del ironi kan såra dig. Men det mest ironiska jag har varit med om vet jag inte vilken kategori det faller under, men det hände nylige...

Av Sagoberättaren - 19 februari 2014 09:23

Det första jag läser när jag trycker på fliken ”principprogram” är följande: ”Kristna Värdepartiet bygger på den kristna värdegrunden. Vår viktigaste politiska utgångspunkt är människovärdet. Härav följer naturligt en stark tro på f...

Av Sagoberättaren - 22 januari 2014 21:47

Alltså, jag har ett stort problem när det kommer till filmer. Det är inte det att jag inte gillar dem – jag älskar filmer! Men jag blir så vansinnigt jävla sugen på all mat man ser.. Och nu pratar jag inte om en McDonalds-skylt i bakgrunden på ...

Av Sagoberättaren - 2 januari 2014 11:49

För ett par veckor sedan var jag glad. Jag var på helt sprudlande humör så det var nästan straffbart. Missförstå mig rätt nu, jag hade en ovanligt bra dag utöver det vanliga – det är inte som om jag är emo varje vecka och har en bra dag då och ...

Av Sagoberättaren - 30 december 2013 20:49

Vad gör jag? Jo, jag sitter och spelar Xbox samt smaskar på OLW Sourcream & Onion och plågas. Hur kan det vara att plågas? Jo, se det ska jag berätta för dig.. Omständigheterna för min måndagskväll skulle vara perfekta vore det inte för min törst. N...

Presentation


Välkommen till Sagokryptan!
En blogg om alldaglig humor och livet i fråga.

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards